למה כדאי לפרסם בפייסבוק

תוכן עניינים

בפייסבוק, פרסום הוא הדרך הטובה ביותר עבורך להתחבר למעריצים שלך מחוץ לעדכון החדשות ולהתחבר אליהם מחדש. כשאתה מנהל דף פייסבוק, יש לך את הכוח לפרסם בדף שלך כמו גם את הפרופיל האישי שלך בפייסבוק. זה לא תמיד המקרה, אבל זה יכול להיות יתרון גדול עבור המותג שלך שאנשים רבים לא משתמשים בו.

בפוסט הקודם נתתי לך טיפים כיצד להשקיע 5 דקות ביום כדי להיות מנהל עמוד של Rockstar. זה הראה לך כיצד להשתמש ברעיונות תוכן, רעיונות סטטוס ומתכנני פרסום כדי למצוא תוכן שאתה יכול לפרסם באתר שלך.

פוסט זה לא רק יגדיל את הסיכויים שלך להופיע בפיד, אלא גם יגדיל את הסיכויים של אנשים להגיב ולשתף את הפוסט שלך. הטקסט של הפוסט צריך להיות המטרה העיקרית שלך והמוטיבציה לפרסום, כך שאנשים יוכלו להגיב ולהוסיף את קולם לשיחה.

הדגש באופן יצירתי את המוצרים שלך

כדי לקבל פוסט יעיל בפייסבוק. אתה לא צריך צוות הפקות וידאו שלם כדי ליצור סרטונים לפייסבוק, אך חשוב להשתמש בשיווק וידאו באסטרטגיה הרגילה שלך. הדרך הטובה ביותר להעריך את רעיונות התוכן המפורסמים בפייסבוק היא לוודא שיש לך הנחיות מותג לעסק שלך בעת יצירה ופרסום של תכני מדיה חברתית ולדעת לאן ללכת מבחינת האישיות.

שילוב תוכן

הוא המפתח להגדלת טווח ההגעה והאינטראקציה בדף הפייסבוק שלך. כשאתה מפרסם בפייסבוק זו פלטפורמה קלה להפיץ פוסטים ולקבל יותר עוקבים. אם אתה רוצה לשנות את אסטרטגיית הפייסבוק שלך, ודא שאתה מפרסם תוכן מרתק שהקהל שלך יאהב.

במובן זה התמקדו בפוסטים איכותיים

בהעדפות תוכן של הקהל שלכם וחתרו ליותר לייקים, הערות ושיתופים מאשר נתוני ההצלחה שלכם, בנו את הקהל שלכם ותנו לאלגוריתם News Feed לעבוד בשבילכם. בכל הנוגע לפרסום בפייסבוק ובלינקדאין, זכור כי אתה יכול לבצע שניים עד חמישה פוסטים בשבוע בלבד כדי לשמור על החדשות על עדכוני החדשות ברשתות. כשמדובר בפוסטים בטוויטר ובעדכוני ציר הזמן, יש לך את היתרון לפרסם בתדירות גבוהה יותר ולהגיע ליותר אנשים. האשטגים צוברים כוח, ולכן זו דרך משתלמת ללמוד כיצד להשתמש בהאשטגים בלינקדאין כדי להשיג מעורבות רבה יותר עם ההודעות שלך. אם הפוסטים שלך בפייסבוק מקבלים תגובות טובות בלינקדאין ומתחילים לשתף אותם עם קהל מורחב, תקבל יותר צפיות, מעורבות ועוד שיתופים.

האסטרטגיה הראשונה והיעילה ביותר

היא לחפש בפוסטים שלך בפייסבוק אחר תובנות קהל. ממצאים אלה יעזרו לך להבין את התנהגותם ואת הדמוגרפיה של הקהל שלך. אם אתה מבצע ניתוח פוסטים ומחקר פעילות משתמשים, תגלה שהקהל שלך בפייסבוק מתעניין יותר בתוכן שלך.

פייסבוק עוקבת אחר טווח ההגעה והמעורבות של ההודעות שלך בפייסבוק

שהוא משאב נהדר לגלות מי מהאוהדים שלך נוטים יותר לעסוק בתוכן שלך. אתה יכול למיין פוסטים לפי סימוני 'אהבתי', תגובות ושיתוף כדי לראות את המעורבות הכוללת עבור כל סוג פוסט. תובנות פייסבוק רושמות טווח הגעה, מעורבות ומספרים לכל פוסט שתשתף בדף הפייסבוק שלך.

תוכלו גם להשוות פוסטים לאורך זמן

ודרך מיון ומעקב נתונים זו היא דרך נהדרת לגלות מיהו קהל היעד שלכם ברשת ומי הסיכוי הטוב ביותר לעסוק בתוכן שלכם. שימו לב במיוחד לטור "שפורסם", מכיוון שהוא אומר לכם אילו פוסטים פורסמו בעמוד הפייסבוק שלכם.

אם אתה מפרסם הרבה תכנים באינסטגרם

כמו בפייסבוק, תדירות המעברים שלך צריכה לשקף זאת. ברור שלא אותו הדבר, לכן הכינו תדירות פרסום משלכם על סמך מה שהכי מתאים לקהל שלכם. באינסטגרם, הימים הטובים ביותר להיות בפייסבוק הם שהדף שלך עושה יותר טוב עם 2-3 פוסטים בשבוע.

על רקע זה, יתכן שיש תקופות טובות ורעות. במדריך זה נספר כיצד למצוא את הזמן הטוב ביותר לפרסום תוכן בדף הפייסבוק שלך כדי להגיע למקסימום להגיע, חשיפה ומעורבות. לדעת מתי התקופות הטובות ביותר מגיעות הוא אתגר, אך ברצוננו לעזור.

כשאתה מפרסם בפייסבוק

אתה מתחרה בלפחות 1,500 פוסטים אחרים על מקום בעיתון החדשות, ועיתוי הוא רק אחד מכמה גורמים שקובעים מתי ואיפה מופיעים תוכן. מחקרים רבים ניסו לקבוע מתי הזמן הטוב ביותר הוא לפרסם בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וערוצי שיווק אחרים ברשתות החברתיות, אך מחקרים אלו הניבו מגוון רחב של תוצאות ולכן יצרנו מחקר משלנו.

למצוא את הזמן הטוב ביותר לפרסם בפייסבוק היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את המעורבות שלך, להגביר את התנועה ולמשוך עוקבים ולקוחות חדשים. בכל עמוד פייסבוק קהל עוקבים ייחודי שחלקם ממוקם בערים ואזורי זמן שונים.

במאמר שכתבתי לאחרונה כתבתי על 8 פוסטים בטוחים בפייסבוק שיש להם נוסחה למעורבות נהיגה. בפוסט זה אני אראה לך מה הם הפוסטים האלה. הם דנים בנושאים, פורמטים וטעויות נפוצות שראיתי באינספור דפי פייסבוק בעלי כוונות טובות.

הצמיחה של המדיה החברתית בשנים האחרונות הולידה סיפורי הצלחה רבים של חברות שנבנו על גב פוסט בודד בפייסבוק. יותר ויותר אנשים מסתכלים על פוסטים בפייסבוק, וכך גם הרעיונות של חברות.

מאז שפייסבוק שינתה את האלגוריתם שלה

הוטסויט חקרה ומצאה שכאשר מפרסמים תוכן אין הבדל בין יום טוב למותגי B2B ו- B2C. HubSpot ניתח את נתוני פייסבוק מ -13,500 לקוחותיה ומצא כי פוסטים מסייעים לחברות להגיע ליותר אנשים. פוסטים מצחיקים בפייסבוק הם חינוכיים ומשעשעים, פייסבוק גורמת ללקוחות להרגיש קרובים יותר לחברה, עוזרת להם למצוא מבצעים מדהימים ומיישרת את שדה המשחק עבור עסקים גדולים קטן.

שיתוף
פוסטים נוספים
מדריך לניקוי באנג בקלות

איך לנקות באנגניקוי הבונג שלך קל ודורש מעט אספקה. הפתרון הנפוץ ביותר לניקוי הבונג הוא 99 אחוז אלכוהול איזופרופיל לשפשוף. זהו חומר חיטוי בטוח ויעיל.

פעילויות עם ילדים
פעילויות לילדים

ספרי צביעה (באנגלית בריטית הנקראים ספר צביעה, חוברת צביעה או דפי צביעה) הוא מעין ספר המכיל אמנות קו, אליו מעודדים את הקוראים לצבוע בעפרונות צבעוניים,

תעודת נכה בינלאומית

כדי לסייע לאנשים עם מוגבלויות לנסוע בצורה נוחה יותר ברחבי מדינות האיחוד האירופי ושאר העולם כדי להקל על הנסיעות לאנשים עם מוגבלויות, האיחוד האירופי ושאר

פעילויות עם ילדים
רעיונות למתנה

הרפתקה היא השם האמצעי שלה, כך שמשחק המתנות שלך צריך להיות מלא באדרנלין. תואם את החשבון ועם רעיונות למתנות נהדרות עבורה, הנה אוסף המתנות שלנו

צרו איתנו קשר